Спутниковое Телевидение + Интернет весь мир у вас на экране       

   
Меню сайта
Дополнительные сервисы



Главная » Статьи » Эксклюзивные статьи » Пресс-релизы компаний

Контекстная реклама: что такое и виды
Google Ads є контекстною рекламою, яку можуть зробити різні фірми, незважаючи на рівень затребуваності. Вона може допомогти залучити потенційних відвідувачів на портал, показуючи їхнє оголошення на партнерських сторінках Google. За посиланням ви дізнаєтесь як налаштовувати контекстну рекламу Google https://adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads.
 

Типи контекстної реклами



  Контекстну рекламу можна умовним чином розділяти на пошукову та рекламу в мережі. Проте на сьогодні вона давним-давно перестала лише звичайну рамку, а нові опції для рекламодавця виникають весь час.

Головні види рекламних кампаній в Яндекс.Директі та Google Адс:
Пошукова реклама Реклама в результаті пошуків Яндекса або Гул.
Кампанії в Рекламних мережах Яндекс або Google Адс. Реклама на порталах, у програмах та інших ресурсах партнерів рекламної системи.
Смарт-банер в Яндекс.Директах. Це оголошення з динамічним контентом, що формується з огляду на інтереси гостей на підставі фідів (файл, що містить дані про товарні асортименти).

Торгова кампанія Гугл. Формат відмінний вибір для e-commerce та дає можливість розрекламувати продукт у вигляді привабливої ​​картки з картинкою та вартістю.
Рекламування мобільного додатка в Яндекс.Директах та універсальна кампанія для мобільного додатка в Гугл Адс.
Банер на пошуковій системі Яндекс. Демонструється праворуч від пошукових результатів в Яндекс директі, як гарна картинка.
Відеореклама. Інтерактивний вид реклами як відео. Якщо підключаєте рекламу в Google Адс, як майданчик ви можете підібрати Ютуб.

 

Чим відрізняється реклама у мережах

 

  Реклама у мережі демонструється на порталах, у мобільних програмах та інших видах ресурсів, які входять у партнерську мережу рекламної системи. Її ви можете назвати додатковими даними до змісту сторінок, які переглянула людина. Хоча для демонстрації оголошення відвідувач не додає якогось конкретного запиту, він:
міг поцікавитися вашим товаром чи послугою раніше;
прямо зараз розміщується на сайті, що відноситься до вашої теми.
У цьому плані основна відмінність реклами у мережах від пошукових. У пошуку ми рекламуємо за певними ключовими словами. Підключаючи рекламу в мережі, ми таргетуємося на відвідувачів, які сьогодні не знаходять товар чи послугу, але у будь-якому разі поцікавилися їм.



Mirant.Kiev.ua
Категория: Пресс-релизы компаний | Добавил: wufer (15-06-2022)
Просмотров: 239 | Рейтинг: 0.0/0
Пресс-релизы компаний [64]
Авторские статьи [181]
Сотрудничество с нами [54]
  • Комментарии
  • Комментарии

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Реклама

Статистика



Сейчас на сайте: 9
Гостей: 8
Пользователей: 1
Romanych29