Спутниковое ТВ + Интернет

ФОРУМ о СПУТНИКОВОМ ТВ и ИНТЕРНЕТЕ

Главная сайта | Форум о спутниковом ТВ и интернет | Online TV | Слушать Радио Online | Новости ТВ | | Регистрация | Вход| [ Активность · Участники · Правила форума · Поиск ] Подпишись на обновления форума

• Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: vetal, moder  
Діти їдять ці цільнозернові фузиллі чи відмовляються?

AnnikaДата: Вчера, 11:31 | Сообщение # 1
Группа на сайте: Пользователи

Ранг сообщений: Куратор

Награды: 0
Статус: :-(

Привіт! Я новачок у приготуванні пасти і ось що мене хвилює купив цільнозернові фузилі, сподіваючись, що це буде корисно для моїх дітей, але не знаю, чи їм це сподобається. Чи варто взагалі пробувати годувати малих такою пастою? Мої діти звикли до звичайної пасти, і тепер я переживаю, що вони відмовляться від цільнозернової. Хтось пробував готувати цю пасту для дітей? Які є секрети, щоб дітям було смачно, і вони не відмовилися їсти?

Stervo4kaДата: Вчера, 11:32 | Сообщение # 2

Привіт! Так, це досить поширене питання. Діти, звичайно, можуть не одразу звикнути до цільнозернової пасти, бо вона має більш насичений смак і текстуру, ніж звичайні макарони. Але є один простий трюк: якщо поєднати цільнозернові фузилі з улюбленим соусом наприклад, томатним або з сиром — це може допомогти їм швидше звикнути. Також важливо не переварити пасту, бо тоді вона може стати занадто жорсткою. Порада зроби змішаний варіант: частина звичайної пасти, частина цільнозернової, щоб діти могли поступово адаптуватися.

AnnikaДата: Вчера, 11:32 | Сообщение # 3